Dinsdag voorlaatste dag op Sri lanka

25 september 2018 - Wadduwa, Sri Lanka

Vandaag een beetje bewolking gehad maar wel erg warm. Je voelde door de wolken heen de zon🌞prikken. Vannacht hebben we echt enorm veel regen en onweer gehad. Waardoor het erg vochtig was. Even nog de laatste inkopen gedaan en heerlijk bij het zwembad gekegen.

We hebben echt een fantastische vakantie gehad met veel hoogtepunten. Veel voorpret heb ik gehad met het beetje voorbereiden om Arie ten huwelijk te vragen. Nu we hier zijn hebben we al heel veel besproken hoe we het we willen gaan doen en eigenlijk zijn we over alles al eens. Kijken of de locatie plek heeft op de gekozen datum en dan kunnen we het gaan regelen...😍😍helemaal leuk.

Ook de groep waar we mee zijn is echt super!! zulke leuke lieve nieuwe mensen ontmoet die hebben ook zeker onze reis tot een mooi geheel gemaakt.

Morgen nog 1 dagje.....lekker rustig opstaan, ontbijtje en nog genieten bij het strand en of zwembad. S' a onds nog even het diner mee pikken en dan worden we rond de klok van 23.45 uur opgehaald. Wordt wel een lange dag/nacht want we vliegen pas om 4.30 uur met een tussenstop in Abu dhabi....maar goed dat is niet anders.

Nogmaals bedankt iedereen voor deze top vakantie en jullie bedankt voor het volgen van ons  avontuur.