Dinsdag 18 september

18 september 2018 - Kandy, Sri Lanka

Vanmorgen om half 9 de bus ingestapt en ons hotel im Dambulla verlaten. We zijn naar Unesco's mooiste Buddah's wezen kijken die in een eeuw na Christus gevonden zijn. Echt super hoe goed deze bewaard zijn gebleven. Zo goed geconditioneerd gebleven. Ook de kleuren nog zo mooi.

Daarna zijn we naar de kruidentuin gereden waar we heel veel uitleg van planten en kruiden hebben gehad.

Ook een proeverij van thee en een toelichting op smeersels en oliën die zijn maken op natuurlijke basis.

Ook kregen we een gezichts massage en een nek en hoofd massage....Heerlijk met natuurlijk hun producten. Nou je snapt het zeker al.....einde van de rit was een leuk winkeltje waar je dus van alles kon kopen.

En zo deed dus ook een aantal van ons.

Weer in de bus gestapt en een heerlijke lunch weer genuttigd.

Rond 16.00 reden we richting Kandy waar we ons volgende hotel bezoeken en hier 2 dagen verblijven. Het Oak Regency Hotel

Al met al weer een leuke enerverende dag.

Nu even lekker douchie pikken en dan maar weer eten 😀😀😏