Vrijdag....laatste avondd met de hele groep

21 september 2018 - Kirinda, Sri Lanka

Vanmorgen opgestaan en ontbeten. We moesten om 8.00 uur verzamelen want moesten een heel eind rijden dik 220 km en dat is voor hier best veel zo door de bergen.

Onderweg een mega waterval gezien van wel 72 meter hoog......we reden door vele dorpjes en landerijen alwaar het uitzicht waanzinnig mooi was.

Plotseling stopt de bus en reed hij achteruit......een mega krokodil lag daar langs de rand van het meer wat een joekel zeg. Zomaar in het wild. Bizar bij ons moet je er voor naar de dierentuin.

Natuurlijk foto's gemaakt en weer door.

Onderweg een bakkie gedaan,alhoewel de koffie niet echt aan is te bevelen. Zakje oplos koffie ipv bonen. Nee not my cup of Té....😂😂😂 nee dan maar kopje thee...tis tenslotte theeland nummer 1.

Hierna door naar het hotel gereden . Daar aangekomen weer enorm verrast door de super mooie accomodatie. Mooie tuin met een heerlijk zwembad en onze  verblijven waren 2 onder 1 kap woningen die van binnen echt super mooi waren. De douche die loopt.rond waar je zeker wel elkaar achterna kan zitten 😉😉😊 nee echt we hebben niks te klagen.

We hebben de hele middag met een groot deel van de groep lekker bij het zwembad gehangen.

En weet je........de regen kwam met bakken uit de hemel....maar goed temperatuur was pr ijma. Tis nu weer droog gelukkig

Morgen naar Galle en naar het olifanten weeshuis. En dan nemen we afscheid van 12 mensen uit de groep ...Die gaan nog door naar de Malediven.....de bofkonten.

Maar goed wij hebben nog een paar stranddagen en een deel van de mensen zitten in hetzelfde hotel als wij.....dus dat wordt nog dubbel genieten .

We gaan nu even eten en denkelijk niet al telaat naar bed want de wekker gaat morgenvrowg om 5.30 uur......

Doei doe lieve mensen

1. Ingrid Aarts:
    21 september 2018
    Nog even genieten 🌞
  2. Truus:
    22 september 2018
    Jeetje dat zijn pas tijden om op te staan in je vakantie.Maar is voor goed doel zag ik...geniet nog maar lekker hier regent het ook steeds en de temperatuur begint al te zakken.
    Nou veel plezier vandaag.dikke😘😘😘😘