Zondag 25 september

25 september 2016 - Gili Indah, Indonesië

Vanmorgen uitgeslapen . Heerlijk weinig tot geen Moskeeën op het eiland dus daar werden we niet door gewekt.

Heerlijk relaxed een ontbijtje en om half 10 lag Ellentje al op een mega bed op het strand te bakken

Echter om 11 uur had ik wel afgesproken om te gaan paardrijden.

Super kick op dit eiland dat te gaan doen .
11 uur strak , kwam de paarden meneer dan ook met een handlanger aangereden.
Deze handlanger reed mee als achterste man. Ik dacht dat het een gast was in eerste instantie. Toen ik hem op een gegeven moment naast zn paard zag staan riep ik de gids dat we moesen stoppen omdat ik dacht dat er wat was.
No please continue its ok.! Zei hij.... ik vroeg hoezo hij staat er naast. Ja maar zn paard had.lopen schijten en hij was ervoor om die stront dus op te ruime . Waaaaaah nou goed ik kwam niet meer bij dus. Jammer voor hem want hij heeft 3 x af.moeten stappen

Super leuk , klein maar heel stevig paardje kreeg ik. Even de beugels afstellen en hop erop heerlijk ritje gehad over het eiland en over natuurlijk het strand.

Super gaaf was echt in me element.

Rest van de dag afwachten hoe de overige 3 medereizigers aankwamen van een mega zware Rinjani beklimming.

Met veel geklap en gegil werd de groep ontvangen. Jeetje wat een emotie kwam er los bij Carolien. Zij was ook nog eens jarig geweest en het was een hel van een tocht geweest.

Alle drie hebben een mega prestatie neergezet. Super trots op deze kanjers.

Morgen gaan we met bijna de hele groep een boottocht maken en snorkelen en als afsluiting een BBQ op het strand
Dit is onze laatste volle dag.

Dinsdag verlaten we rond de middag Gili en vliegen vanaf Lombok naar Jakarta.

Woensdag komen we dan weer aan

Jeetje wat een mega reis. Had dit echt niet willen missen. Hoe erg ik er ook tegenop zag zo bizar mooi is het geweest. Deze ervaring had ik niet willen missen mede door mijn medereizigers. Iedereen bedankt voor jullie leuke en mooie momenten.
Meiden bedankt voor de steun die ik toch op mijn breekmomentjes van jullie hebben mogen ontvangen. Zo lief en zoveel begrip . Dank jullie wel .

Sawadee bedankt voor deze mooie reis.
Jan Pieter bedankt voor de begeleiding die jij ons bood en alle info die je ons gaf.

Dynamic Travel , Esther dankjewel dat je een hart onder de riem stak en in geval van nood ik jou altijd zou mogen bellen, wat voor mij de doorslag gaf om te boeken.

De volgende reis doe ik weer via jullie boeken . Top geregeld en wat een service ...

Alle vrienden , familie en bekenden , bedankt voor jullie onwijs toffe reacties op mijn reisverhaal . Jullie reacties maakte dat ik toch weer elke keer als we maar even wifi hadden me verhaal deelde met jullie

Morgen genieten van de laatste dag .

Indonesia Terima Kasih voor dit geweldige avontuur !!!!!

1. Sandra:
    25 september 2016
    Toppie!!
    Tot Donderdag!!
  2. Arie kersten:
    26 september 2016
    Zie je woensdag weer schoonheid goeie reis.
  3. Truus:
    26 september 2016
    Jeetje Ellen zit hier met kippenvel wat heb jij dat goed gedaan en wat is het snel gegaan mooie verhalen has ze niet willen missen.Sabrina was jaloers op je paarden rit lieve Ellen hoop tot heel snel ga eerst maar even uitrusten .

veel liefs van ons xxxx
  4. Peetje:
    26 september 2016
    Dikke traan maar ook een grote glimlach om je laatste verhaal. Wat ben ik trots op je. Je hebt je grens verlegd en je hebt er van genoten. Je kan zoveel meer dan je denkt dame. Goede reis terug en love You to the gilli andere back