Een bijzondere Zondag.

16 september 2018 - Kimbissa, Sri Lanka

De zondagmorgen vroeg opgestaan omdat we vroeg weg moesten......

Maar de zaterdag is zeker zo mooi en bijzonder geindigd. En wel om het heugelijke feit dat " ik "

Arie ten huwelijk heb gevraagd 😍tsja dat hadden jullie niet verwacht hé.....nou kan je zeggen Arie ook niet 😂😂😂ook omdat ik altijd roep " ik ga nooit meer trouwen "....maar ja things can change....

We zouden toch wat moeten regelen op den duur dus ik dacht......waarom niet 😀.

Enne weet je wat het leuke eraan is .....hij zei nog JA ook.

Dus ja dat wordt vervolgd........

Maar dan nu vandaag....zo mooie drukke dag gehad. We zijn om 8 uur weggegaan naar de Leeuwenrots.....pffff 1800 treden moesten we op.  Ja jullie lezen het goed,maar het uitzicht was waanzinnig mooi...zulke mooie vergezichten in een prachtige omgeving. Maar het was een hele klim kan ik je zeggen. En gelukkig waren we niet alleen, denk dat er wel duizenden mensen liepen. Allemaal dezelfde kant op en via 1 weggetje.....dus was best spannend. Maar jeetje wat was dat mooi.

Na de Leeuwenrots zijn we heel even terug naar het hotel geweest,even opfrissen en weer snel de bus in op naar een boottochtje. Maar onderweg weer gestopt om met de Ossekar verder naar de boten te gaan. Geen os te bekennen maar was een leuk ritje....leek een beetje op een platte kar. 🙄 daar aangekomen zagen we de boten het was een soort houten catamaran maar dan anders😂😂.met zn 8ten op een boot naar de overkant vh meer.

Daar aangekomen op bezoek bij iemand die ons liet zien hoe je rijst met de hand pelde.

Ook werd een verse kokosnoot uit de boom gehaald en gevild. Waarna zij hiervan kokossambal maakte en het ons liet proeven.

Niet heel slecht. Maar ik hou zelf niet van kokos dus aan mij niet echt besteed.

Best leuk om te zien . Hier  vandaan met de TukTuk naar een restaurant  voor weer een een heerlijke lunch en daarna met de bus naar het Minneriya national Park. Alwaar we met super jeeps door het park zijn gaan rijden om daar olifanten te spotten .

Zo gaaaaaaaf we hebben er zoveel gezien😍😍😍hele kuddes met kleintjes er tussen in. Ze gingen badderen met zn allen en er was er telkens 1 die de wacht hield.

Zo mooi om te zien dat ze daar zo vrij kunnen leven en ze planten zich gelukkig ook weer voort. Er zijn nu in alle parken ongeveer 9500 olifanten. Dit waren er ooit dik 20.000

Maar het was echt geweldig.

Einde dag weer in de bus naar het hotel.

Even relaxen, douchen en dan lekker eten met zn allen.

Tot snel....twas een mooie dag

Groetjes

Arie &Ellen

1. Diane:
    Super super super leuk!!!!!!!! 😍
    Gefeliciteerd lieve Arie en Ellen!! ❤️
  2. Evelyn klok:
    16 september 2018
    Nou wat een prachtig bericht !! Geniet nog van jullie reis en de wonderen zijn de wereld nog niet ui!!
  3. Buurman:
    16 september 2018
    Wist het zag het pas aan je gezicht, als die reis nu biet onvergetelijk word. Veel plezier nog
  4. Marleen:
    16 september 2018
    Heerlijk El dat jij Arie ten huwelijk hebt gevraagd, en dikke ja..... In 1 woord GEWELDIG 👍 Jullie zijn een prachtig stel 😘 ik heb weer genoten van je verslag... Bye bye lieveds 👋
  5. Monique de groot:
    16 september 2018
    Wauw gefeliciteerd samen😘 fijne vakantie verder
  6. Ingrid Aarts:
    Van ❤e Lieve mensjes. Zo blij voor jullie samen. Geniet nog van al het moois😘
  7. Peetje:
    16 september 2018
    kippenvel en even een traantje hoor EL!!! gefeliciteerd en wat stoer van je om hem te vragen , voor het echie!! Het is jullie gegund en hopelijk eeuwige liefde die bestaat en overwint. T zal een flinke klap gegeven hebben in Sri Lanka haha
    Kus
  8. R Mulders:
    16 september 2018
    Wat geweldig dat jullie gaan trouwen. Fantastisch nieuws op een evenzo reis. Heel veel geluk en liefde en prachtige ervaringen samen. Het is je zo gegund. Dikke kus
  9. Truus:
    16 september 2018
    Ja hoor vind ik echt iets voor jou hoor Ellen.
    Nou jullie horen helemaal bij elkaar dus gefeliciteerd lieve schatten.
    En lees dat jullie weer mooie en vermoeiende dingen doen.
    Geniet er lekker van..tot de volgende mooie teksten. Liefs van ons Martin en Truus ❤️🎉🎊🍾💋💋
  10. Lennard Van Santen:
    16 september 2018
    Mooie trip zo te lezen. Geniet er lekker van samen. Wel mooie rolverdeling. Ellen doet voorstel en Arie zegt gewoon ja. Jullie lijken wel een getrouwd stel 🤣🤣🤣
  11. Ronald:
    16 september 2018
    Gefeliciteerd Ellen en Arie... super mooi om het in Sri Lanka te vragen. Die olifanten safari is inderdaad top.. zo mooi... nou lekker genieten van dat mooie land.
  12. O. van Tilburg:
    17 september 2018
    Ellen en Arie van harte gefeliciteerd wat een verrassing.
    Heel veel geluk en voorspoed voor de toekomst.
    Ome Ot
  13. Diny en Ton:
    17 september 2018
    Ellen en Arie, wat een leuk nieuws. Van harte. Het is jullie gegund. gr. Van Diny en Ton uit een zonnig Spanje.
  14. Ed en Merian:
    17 september 2018
    Zo leuk dit huwelijksaanzoek en jullie passen ook echt bij elkaar Gefeliciteerd maar ik zie dat jullie ook zo genieten van deze mooie reis leuk om dit te lezen dikke kus van ons
  15. Arnolda de baat:
    17 september 2018
    oh wat ben ik blij voor je, je verdient het dit geluk! van harte gefeliciteerd, veel geluk en plezier samen! en wat is het weer leuk om deze stukjes te lezen! super! 👍😘
  16. Marianne Slooter:
    18 september 2018
    Wat super Ellen en Arie
    Het is jullie zo gegund en wens jullie nog veel liefde en geluk
    Geniet nu van jullie reis en van elkaar
    😘😘❤❤
  17. Brit: