Maandag 17 sept.

17 september 2018 - Kimbissa, Sri Lanka

Vanmorgen na een ontbijtje de bus in richting een schooltje. Daar hebben we de kinderen verrast met een tasje vol leuke spulletjes. Zij waren erg enthousiast en wat een knappe kindjes zeg😍van die mooie kraaloogjes en pikzwart haar. In een mooi school uniform .

Daarna zijn we met de bus naar een plek gereden waar we een dik 12 kilometer fietstocht hebben gereden. De fietsen waren oude afgedankte fietsen die wij in nederland langs de kant van de weg zouden zetten. Maar hier reden wij erop. Mooie route veel lol en later ook aardig wat wind. Maar we hebben we gelachen en een hoop mooie natuur gezien .

Halverwege de dag kregen we bij de plaatselijke restaurant een echt Sri lankeese lunch aangeboden. Echt heel veel verschillende gerechten en toetjes.

Wat een gastvrije en lieve mensen zeg. Ze lopen hun benen uit dr ...........

Daarna hebben we een aantal ruïnes bezocht die op de wereld erf lijst van Unesco staan. Heel indrukwekkend maar na 4 stops heb je ze wel allemaal gezien. 😏😂

Toen richting hotel waar we nog even lekker gezwommen hebben en net een heerlijk diner weer gehad.

Morgen gaan we weer naar ons volgende hotel in Kandy.

Wordt vervolgd. Slaap lekker allemaal.

1. Anja Forman:
    17 september 2018
    Super leuk om steeds je verhaal te lezen. Veel liefs van ons aan jullie xx
  2. Truus:
    18 september 2018
    Leuk weer op de fiets.
    Kon Arie je bijhouden😂😂😂maar alle gekheid op een stokje blij dat jullie het zo naar jullie zin hebben.😘❤️